Sådan administrerer vi

profilkatalog

Klik her for at se vores profilkatalog

Hos os kender du som kunde de samlede udgifter, du oplever os ikke ekstrafakturere for administration vedrørende den almindelige daglige drift. Vi tæller f.eks. ikke kopier, kuverter og papirer for at fakturere herfor, som mange af vores konkurrenter gør. Alle kunder får samme gode service, stor som lille.

Vi garanterer 100 % uvildig administration. Her er du ikke tvunget til valg af bank, kreditforening, teknisk rådgivning eller lignende. Vi bistår gerne med forslag til samarbejdspartnere, men det er dig som kunde, der selv vælger i sidste ende. Kun på den måde kan du være sikker på uvildighed og på at administrator ikke honoreres for anvisning af samarbejdspartnere.

Vi tager os af de praktiske forhold ved et administratorskifte. Straks efter overtagelse gennemgår vi administrationen minutiøst. Du får derved et kvalitetstjek og en professionel gennemgang af økonomi, vedtægter m.v.

Vi er medlem af Ejendomsforeningen Danmark, og forsikret, hvilket for vore kunder indebærer, at de er dækket mod underslæb samt uagtsomme fejl og handlinger.

Hos Boligadministratorerne A/S får du tilknyttet en administrator som fast kontaktperson. Vi er et mellemstort administrationsfirma med egen advokatbestalling. Vi har en størrelse, der gør, at vi kan drage fordele af de mange specielle kompetencer, der gives af en større gruppe, men omvendt er vi ikke større end at vi har fuldt overblik over hele firmaet, arbejdsprocesser og samlet service. Der er kort vej fra firmaets ledelse til firmaets kunder, da de 3 ejere af selskabet alle indgår som administratorer i det daglige.

Vi benytter os af den nyeste informationsteknologi, hvilket betyder, at vi tilbyder webadgang for beslutningstagere i ejendommens økonomi m.v. ligesom vi tilbyder foreningshjemmesider med oploadning af relevante dokumenter, lukkede fora for beboere og bestyrelser, læs mere herom via menuen til venstre.